Sunday, January 1, 2012

Malaysia Jugak Ada Musician Yang Hebat.....


Salam....aku ada selak2 youtube sebentar ja td....biasa la kan bosan2..search beberapa band tempatan..nak intai2 perkembangan band2 indie kita...ya la, xkan nk search boboy pulak..hehe..so rasanya x salah aku nak promote kepada pendengar2 baru macam aku..pada yang dah lama taw kewujudan dan kehebatan band2 yang akan aku sebutkan ni, harap dapat banyak tunjuk ajar dan suggest la lagi kat aku band2 yang ada potensi yang besar....

Massacre Conspiracy

The Padangs

oke..antara band yang membuatkan aku berasa sangat2 kagum dan mula terfikir anak2 muda kita skang miliki bakat yang hebat...adalah...Massacre Conspiracy, The Padangs, dan Maddthelin...Daarchlea jugak x kurang hebatnya....yang lain aku pasti ada lagi yang permainan mereka bagi aku setaraf international, maybe aku ja yang lambat tangkap...aku akan cuba search n keep searching band2 yang seangkatan 4 band yang disebut td utk aku dengar dan hayati....

Maddthelin

Daarchlea



k lah...ada keja lagi nak buat nih..ciow dulu..

p/s : listening to "the best for me to say" by Maddthelin....

No comments:

Post a Comment