Tuesday, November 23, 2010

We're Young And In LOve


wuarghhhhhhhhh..........sebuah permulaan yg baru..eh, baharu...:p

BRING ME THE HORIZON "there is a hell believe me i've seen it. there is a heaven let's keep it a secret.

apa kena mengena? maybe sbb minat ngan band nih kot, album terbaru nih byk dpt komen dari pminat2 dorang worldwide yg mengatakan BMTH dah x bez n dah lari dari konsep asal dorg....x taw napa, aku makin suka ngan karya2 terbaru dorg..

mungkin aku jgk mcm nih, even masih nazwan ahmad yg dulu, bbrapa prubahan yg aku dah mula wat n sedang wat ada jgk org yg x suka..
bknnya semua, aku bsyukur sbb masih ramai yg byk bg dorongan, semangat, terutama family ngan kawan2 rapat...

sebagai pembukaan utk aku kembali aktif ngan blog...rasanya lah!!
ok suma...c ya next tyme!!cekedout!!

bmth featuring josh of you me at six - F**K


Lyrics | Bring Me The Horizon lyrics - Fuck lyrics

No comments:

Post a Comment